Forsikringen dækker akut krisehjælp ved krisepsykologer i vores netværk, hvis du har fået en akut psykisk krise pga. følgende:
Det er vigtigt at hele teksten kommer med i det du fremsender (dvs. også teksten fra afsnittet Anamnese, Socialt, Objektive fund og sagt til patienten)
Typisk vil din computer bede dig om at navngive PDF-filen og angive det sted på computeren, hvor dokumentet skal gemmes. Du må her ikke benytte æ,ø,å og andre specialtegn.
Tryk derefter “gem”.
Nu er dokumentet gemt på din computer.
Alternativt kan du tage et billede med din mobiltelefon eller tablet - det er vigtigt du her ikke har evt. live funktion sat på.
Du er nu klar til at uploade filen via Brugerportalen.
Hvis du oplever problemer:
Har du behov for teknisk support, er du velkommen til at kontakte vores IT support på +45 70 20 61 21. Tast #1 for spørgsmål til din forsikring og derefter tast #5 for teknisk support.
De sidder klar til at hjælpe alle hverdage fra kl. 9-16 .
Vær opmærksom på at forsikringen kun dækker udgifter til behandling, som på forhånd er godkendt af Dansk Sundhedssikring. Har du ikke fået godkendt behandlingen før opstart, skal du kontakte vores Sundhedsteam.
Hvis du har lagt ud for en godkendt behandling, skal du indsende dine regninger gennem din Brugerportal.
Har du modtaget et personligt link til din Brugerportal via mail, da du fik godkendt din behandling, bedes du benytte dette.
Log ind på Brugerportalen med dit MitID.
Klik på ”Upload regninger” i venstre side, og udfyld relevant information. Husk at trykke "gem" før du afslutter.
Informationen sendes automatisk til vores regningsteam.
Vi bestræber os på, at der ikke går længere end 2 uger før du får dit udlæg refunderet.
Har du yderligere spørgsmål til regninger, kan du kontakte vores regningsteam på +45 70 20 61 21 kl. 9.00-16.00
For at opfylde kravene om refusion, skal din faktura, kvittering eller bon fra behandleren opfylde vores fakturakrav, se venligst kravene på: https://ds-sundhed.dk/erhverv/fakturakrav/