Slip for ventetid i telefonen - Anmeld online på Mit DSS
Anmeld nemt og hurtigt online, når det passer dig. Du kan også se dine dækninger, sagsforløb og skrive direkte med den, der behandler din sag.
Anmeld nemt og hurtigt online, når det passer dig. Du kan også se dine dækninger, sagsforløb og skrive direkte med den, der behandler din sag.
Undgå ventetid i vores sundheds-teams, når du ringer. I de grønne tidsrum vil du oftest komme til at tale med en sundhedsmedarbejder uden nævneværdig ventetid.
Gældende for marts 2024
Tidsrum | Mandag | Tirsdag | Onsdag | Torsdag | Fredag |
8 - 9 | |||||
9 - 10 | |||||
10 - 11 | |||||
11 - 12 | |||||
12 - 13 | |||||
13 - 14 | |||||
14 - 15 | |||||
15 - 16 | |||||
16 - 17 |
Alle hverdage 8-17
Weekender og helligdage 9-12
Kontakt vores Sundhedsteam ved spørgsmål relateret til en igangværende eller ny sag.
Venligst kontakt os igennem Brugerportalen Mit DSS under den relevante sag.
Alternativt kan du kontakte os pr. telefon.
Man-Fre | 8-17 |
Weekend & Helligdage | 9-12 |
Telefon: +45 70 20 61 21
Brugerportal: MitDSS
Kontakt vores Kunde- og Mæglerteam ved spørgsmål relateret til , tilmelding, opsigelse, police, priser, forsikringsaftaler, login, mv.
Alle hverdage 9-16
Telefon: +45 70 20 61 21
Vores Salgsteam står til rådighed, hvis du som virksomhed eller mægler, har spørgsmål til sundhedsforsikringer.
Har du selv betalt faktura til godkendt behandling, skal du få refusion ved at oploade via Mit DSS.
Er du behandler, og fakturerer du direkte, kan du læse vores fakturakrav her: Fakturakrav
Alle hverdage kl. 9-16.
Telefon: +45 70 20 61 21
Kontakt vores HR og Kommunikation
For spørgsmål om databeskyttelse eller dine rettigheder efter GDPR, kan du rette henvendelse til vores databeskyttelsesteam.
For presserelaterede spørgsmål kan du kontakte vores Presseansvarlige.