Akut krisehjælp Hvis du har brug for akut psykologisk krisehjælp, kan du ringe til os hele døgnet. Du ringer til sundhedsteamet på telefon 7020 6121. Ringer du udenfor vores åbningstid, vil du via hovednummeret blive omstillet til vores akutte vagttelefon.
Ventetider
Der kan opstå ventetid på telefonen, når mange ringer ind samtidig. Det er typisk morgen/formiddag og i starten af ugen. Du kan altid benytte vores genkaldsfunktion. Så beholder du din plads i telefonkøen og bliver hurtigt kontaktet uden at behøve at vente i telefonen.
Optagelse af samtaler
Al telefonisk kontakt med sundhedsteamet optages, indgående såvel som udgående. Disse optagelser benyttes til dokumentationsformål og visitering. Kun få betroede medarbejdere har adgang til disse optagelser, der løbende slettes og maksimalt gemmes i 6 måneder.
Kontakt vores Sundhedsteam
Sundhedsteam
Kontakt vores Sundhedsteam alle hverdage fra kl. 9-17 og weekender fra kl. 9-12
Kontakt vores Kunde- og Mæglerteam ved spørgsmål til forsikringer, tilmelding, opsigelse, police, priser, forsikringsaftaler, login, mv.
Åbent alle hverdage 9-16
Ved spørgsmål til indsendte regninger og bilag, refusion af udgifter mv. har vores telefoner åbent alle hverdage kl. 9:00 til kl. 16:00.
Refusion til forsikringstager
Har du selv betalt faktura til godkendt behandling, kan du få refusion ved at sende regningerne til os via vores sikre kontaktportal.
Afregning til behandlere
Læs vores fakturakrav. Det er vigtigt at disse er overholdt for hurtig og sikker ekspedition – Se mere her!
Du har mulighed for at rette henvendelse til vores DPO (databeskyttelsesrådgiver) hos Advokatfirmaet Bech Bruun.
Kontakt Bech Bruun på alle hverdage mellem kl. 9-16.
For henvendelser der indeholder fortrolige eller følsomme oplysninger, henviser vi til denne sikre beskedfunktion her https://dpo.bechbruun.com/dss/
Kontakt vores Presseansvarlige
Morten Huse Eikrem-Jeppesen
For presserelaterede spørgsmål kan du kontakte vores Presseansvarlige.