Hjælp til refusion for behandling

Skal jeg selv lægge ud for min behandling?

Ved behandling i Dansk Sundhedssikrings netværk, skal du ikke selv lægge ud for behandlingen. Betalingen ordnes direkte mellem behandler og os.

Ved behandling uden for Dansk Sundhedssikrings netværk skal du i nogle tilfælde selv lægge ud for behandlingen. Du kan orientere dig i den tilsendte betalingsgaranti på din Brugerportal. 

Hvordan får jeg refusion for min behandling?

Vær opmærksom på at forsikringen kun dækker udgifter til behandling, som på forhånd er godkendt af Dansk Sundhedssikring. Har du ikke fået godkendt behandlingen før opstart, skal du kontakte vores Sundhedsteam.

Hvis du har lagt ud for en godkendt behandling, skal du indsende dine regninger gennem din Brugerportal.

Har du modtaget et personligt link til din Brugerportal via mail, da du fik godkendt din behandling, bedes du benytte dette.

Log ind på Brugerportalen med dit MitID.

Klik på ”Mine sager”

Klik på den relevante sag du skal uploade en regning på

Se " Dine dokumenter"

Under filtype, klik på "Regning"

Udfyld relevant information

Vælg dokument du ønsker at uploade

Husk at trykke "gem" før du afslutter

 

Informationen sendes automatisk til vores regningsteam.

Vi bestræber os på, at der ikke går længere end 2 uger før du får dit udlæg refunderet. 

Har du yderligere spørgsmål til regninger, kan du kontakte vores regningsteam på 70206121 kl. 9.00-16.00

For at opfylde kravene om refusion, skal din faktura, kvittering eller bon fra behandleren opfylde vores fakturakrav, se venligst kravene her.