Nyt produkt - Familie360

Du kan læse mere om vores nye produkt her. Alle spørgsmål til vores nye produkt Familie360 kan rettes via mail til salg@ds-sundhed.dk eller til CCO Flemming Bonde Jakobsen fbj@ds-sundhed.dk

Ved behandling i Dansk Sundhedssikrings netværk, skal du ikke selv lægge ud for behandlingen. Betalingen ordnes direkte mellem behandler og os.

Ved behandling uden for Dansk Sundhedssikrings netværk skal du i nogle tilfælde selv lægge ud for behandlingen.

OBS! Er der ikke taget stilling til sagsbaseret samtykke på selve sagen, skal du gøre dette først.

  1. Log ind på Mit DSS med NemID eller adgangskode på din profil. Har du modtaget et personligt link til din profil via mail, bedes du benytte dette i stedet.
  2. Klik på ”Upload regninger” i venstre side
  3. Vælg den relevante sag under ” Vælg en sag”
  4. Vigtigt!. Udfyld alle informationerne.
  5. Klik på ” Upload regning” og vedhæft regningen.
  6. Klik på ”Gem”.

Informationen sendes automatisk til vores regningsteam.

Vær opmærksom på at forsikringen kun dækker udgifter til behandling, som på forhånd er godkendt af os.

For at opfylde kravene om refusion, skal din faktura, kvittering eller bon fra behandleren opfylde vores fakturakrav, se venligst kravene på: https://ds-sundhed.dk/erhverv/fakturakrav/  

Hvis du selv har lagt ud for en godkendt behandling, bestræber vi os på, at der ikke går længere end 2 uger før du får dit udlæg refunderet.