Hjælp til refusion for behandling

Ved behandling i Dansk Sundhedssikrings netværk, skal du ikke selv lægge ud for behandlingen. Betalingen ordnes direkte mellem behandler og os.

Ved behandling uden for Dansk Sundhedssikrings netværk skal du i nogle tilfælde selv lægge ud for behandlingen. Du kan orientere dig i den tilsendte betalingsgaranti på din Brugerportal. 

Vær opmærksom på at forsikringen kun dækker udgifter til behandling, som på forhånd er godkendt af Dansk Sundhedssikring. Har du ikke fået godkendt behandlingen før opstart, skal du kontakte vores Sundhedsteam.

Hvis du har lagt ud for en godkendt behandling, skal du indsende dine regninger gennem din Brugerportal.

Har du modtaget et personligt link til din Brugerportal via mail, da du fik godkendt din behandling, bedes du benytte dette.

Log ind på Brugerportalen med dit MitID.

Klik på ”Upload regninger” i venstre side, og udfyld relevant information. Husk at trykke "gem" før du afslutter.

Informationen sendes automatisk til vores regningsteam.

Vi bestræber os på, at der ikke går længere end 2 uger før du får dit udlæg refunderet. 

Har du yderligere spørgsmål til regninger, kan du kontakte vores regningsteam på +45 70 20 61 21 kl. 9.00-16.00

For at opfylde kravene om refusion, skal din faktura, kvittering eller bon fra behandleren opfylde vores fakturakrav, se venligst kravene på: https://ds-sundhed.dk/erhverv/fakturakrav/