29.05.2024

Kunder får hurtigere digital service fra det nye år

Vi glæder os over at have dig som kunde. Vi er sat i verden for at hjælpe dig med at styrke din sundhed og hjælpe dig hele vejen gennem et sundhedsforløb hos os. For at optimere din kundeoplevelse vil vi fra årsskiftet gøre det endnu nemmere at bruge vores digitale platforme, så du kan komme igennem dit sundhedsforløb hos os hurtigt med den helt rette sundhedsfaglige tilgang fra starten af.

Vi glæder os over at have dig som kunde. Vi er sat i verden for at hjælpe dig med at styrke din sundhed og hjælpe dig hele vejen gennem et sundhedsforløb hos os. For at optimere din kundeoplevelse vil vi fra årsskiftet gøre det endnu nemmere at bruge vores digitale platforme, så du kan komme igennem dit sundhedsforløb hos os hurtigt med den helt rette sundhedsfaglige tilgang fra starten af.

Hurtigere digital oplevelse

•    Vi garanterer dig, at du får svar på alle dine digitale henvendelser

inden for 24 timer – alle dage året rundt. Tidligere har vores servicemål været en håndtering inden for 48 timer på hverdage.
Ændringen hos os betyder, at du vil få hurtigere hjælp, når du har brug for det – når bare du anvender vores digitale løsning ’Mit DSS’.

For at kunne gøre dette ændrer vi vores åbningstider på telefonen en smule, så vi kan sikre at flere af vores ressourcer går til at betjene dig hurtigere og styrke din sundhed med korrekt og kompetent sundhedsfaglig rådgivning og behandling. Se de nye åbningstider på telefonen her

Vi ser frem til at fortsætte med at servicere dig på den bedst mulige måde alle dage hele året på telefon eller digitalt via Mit DSS.
Tak fordi du er kunde hos os.