Tekniske problemer med telefonsystemet

Vi oplever i øjeblikket sporadiske tekniske problemer med vores telefonsystem.

Man kan opleve at opkaldet ikke kan gennemføres, og må forsøge igen.

Vores leverandør arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi henviser derfor til I benytter MitDss, hvor det er muligt at oprette sager, downloade betalingsgarantier mm.

Anmeld din skade online

Sådan ser de fleste forløb ud

Anmeld skade

Log ind med NemID og registrer dine grundoplysninger på Mit DSS, så kan vi hurtigere hjælpe dig. Det er også her, du tilføjer lægehenvisninger og andre relevante dokumenter. Hvis du vil have kontakt til vores Sundhedsteam om en eksisterende sag, skal det ske via Mit DS-Sundhed.

Få behandling

Anmeldte sager behandles hurtigt og i de fleste tilfælde fra dag til dag. I en række tilfælde kan vi godkende din behandling med det samme og give dig besked via din profil på Mit DS-Sundhed. Ellers kontakter vi dig og hjælper dig hurtigt videre.

Afregn for behandling

Vi sikrer, at betalingen ordnes direkte mellem behandler og os, når du vælger en behandler i Dansk Sundhedssikrings netværk. Vælger du en behandler uden for vores netværk, foregår afregningen mellem behandleren og dig.
Få svar på dine spørgsmål