• da
  • en

Kontakt

Før du kontakter vores sundhedsteam eller kundeteam, kan du med fordel se om dit spørgsmål skulle være besvaret i vores FAQ (ofte stillede spørgsmål).

Sundhedsteamet

Ønsker du at anmelde en skade, kan du gøre det hele døgnet via Mit DS-Sundhed. Anmeldte sager behandles hurtigt og i de fleste tilfælde dag til dag.

Al skriftlig kontakt om en eksisterende sag skal foretages igennem den personlige brugerprofil på Mit DS-Sundhed. - Se mere her.

Ved anmeldelse af en skade eller kontakt om en eksisterende sag, kan du også kontakte vores sundhedsteam telefonisk alle hverdage i tidsrummet 9-17 samt i weekender og helligdage i tidsrummet 9-12. Ved akut krisehjælp, har vi døgnåben telefonisk service. Ringer du udenfor vores åbningstid, vil du via hovednummeret blive omstillet til vores akutte vagttelefon

Bemærk, at du ikke kan anmelde en skade via e-mail.

Telefon: 7020 6121
Mit DS-Sundhed: https://my.ds-sundhed.dk/#/login
Fax: 8832 6468
E-mail: sundhedsteam@ds-sundhed.dk
(Brug ikke e-mail ved skadesanmeldelse / udveksling af personoplysninger)

Kundeteamet

Ved spørgsmål til forsikringen, herunder spørgsmål om tilmelding, opsigelse, police, priser, forsikringsaftaler, login, mv.
Åben alle hverdage 9-16

E-mail: sundhedsforsikring@ds-sundhed.dk
Telefon: 7020 6121

Regninger

Ved spørgsmål til regninger, indsendelse af regninger og bilag, refusion af udgifter mv. Åben alle hverdage 9-16

Refusion til forsikringstager
Har du selv afholdt udgifter til godkendt behandling, kan du få refusion ved at sende regningerne til os via vores sikre kontaktportal. Klik her.
Har du spørgsmål til refusion, så ring til vores regningsteam på: 7020 6121.

Behandler
Behandlere bør benytte vores GLN faktureringsmulighed for hurtig og sikker ekspedition – Se hvordan her!

Det er muligt for behandlere at sende en faktura på E-mail til betaling: regninger@ds-sundhed.dk

Bemærk:  Hvis du benytter mail til at fremsende dine regninger til os – så skal du sikre, at du kan kommunikere sikkert end-to-end med os, og dermed overholder persondataforordningen.

IT

Ved tekniske udfordringer med vores online løsninger såsom Mit Ds-sundhed og Virksomhedsportalen, kontakt vores IT afdeling direkte på mail.

Email: support@primora-it.dk

Salg

Ved spørgsmål om salg, udvikling af nye salgskanaler mv.

E-mail: salg@ds-sundhed.dk

Klage

Ved utilfredshed med et konkret sagsforløb. Klagen behandles af den ansvarlige leder for kundeklager og kvalitetsspørgsmål.

Du kan indsende en klage krypteret og sikkert ved at bruge denne kontaktformular.

DPO

For spørgsmål om dine databeskyttelsesrettigheder og begæring om indsigt m.m. Vores Databeskyttelsesrådgivning og service håndteres af Advokatfirma Bech-Bruun der kan kontaktes på hverdage mellem kl. 9-16.

E-mail: dpo.dss@bechbruun.com
Telefon: 7227 3002
Sikker beskedfunktion: https://dpo.bechbruun.com/dss

Presse

For presse-relaterede spørgsmål vedrørende Dansk Sundhedssikring, kontakt vores presseansvarlige Morten Huse Eikrem-Jeppesen, PressConnect, mobil 53 85 07 70, e-mail: morten@pressconnect.dk


Optagelse af samtaler
Al telefonisk kontakt med Sundhedsteamet optages, indgående såvel som udgående. Disse optagelser benyttes til dokumentationsformål og visitering. Kun få betroede medarbejdere har adgang til disse optagelser, der løbende slettes og maksimalt gemmes i 6 måneder.