Hvordan uploader jeg en fil til min sag?

OBS Er der ikke taget stilling til sagsbaseret samtykke, skal du gøre dette først.

Har du modtaget et personligt link via mail til din Brugerportal da sagen blev oprettet bedes du benytte dette.

Log ind med MitID på din Brugerportal.
Klik på ”Mine sager”
Klik på den relevante sag
Se ”Dine dokumenter” 
Vælg filtype 
Vælg dokument du ønsker at uploade
Husk at trykke "gem" før du afslutter

Når vi har modtaget og vurderet dine dokumenter, hører du nærmere så snart der er nyt. Vi bestræber os på at svare på din henvendelse indenfor 2 dage, i de fleste tilfælde svarer vi  fra dag til dag. 

Hvis du oplever problemer:

Har du behov for teknisk support, er du velkommen til at kontakte vores IT support på 70206121. Tast #1 for spørgsmål til din forsikring og derefter tast #5 for teknisk support.   

De sidder klar til at hjælpe alle hverdage fra kl. 9-16.