Anmeld nemt og hurtigt online, når det passer dig. Vi svarer 98% af alle sager inden for 24 timer. Du kan også se dine dækninger, sagsforløb og skrive direkte med den, der behandler din sag.
Derfor bør du anmelde din sag online:
- Din sag havner hos den rette specialist – første gang
- Få svar med det samme – eller senest inden for 24 timer
- Nem og sikker samtykke – direkte i anmeldelsen
- Slip for telefonkø og ventetid
- Anmod om flere behandlinger online - nemt og hurtigt
Kontakt vores Sundhedsteam ved spørgsmål relateret til en igangværende eller ny sag.
Mandag-Fredag: 8-15
Weekend og Helligdage: 9-11
Telefon: +45 70 20 61 21
Kontakt vores Kundeservice ved spørgsmål relateret til, tilmelding, opsigelse, police, priser, forsikringsaftaler, login, mv.
Mandag-Fredag: 9-12
Telefon: +45 70 20 61 22
Mail: sundhedsforsikring@ds-sundhed.dk
Leder og HR medarbejdere som ønsker sparring omkring mental sundhed
Mandag-Fredag: 8-15
Telefon: +45 70 20 61 25
For behandlere med spørgsmål vedrørende fakturering, skadesvurdering eller behandling af sagen på kundens vegne.
Mandag-Fredag: 8-15
Telefon: +45 70 20 61 24
Kontakt vores tekniske support ved spørgsmål relateret til upload af henvisninger, journaler, samtykke, betalingsgaranti, login mv.
Kontakt teknisk support her
Vi står til rådighed for mægler relateret henvendelser.
Alle hverdage: 8-15
Telefon: +45 70 20 61 20
Vores Salgsteam står til rådighed, hvis du har spørgsmål til sundhedsforsikringer.
Mandag - Fredag: 9-15
Telefon: +45 72 60 61 21
Mail: salg@ds-sundhed.dk
For spørgsmål om databeskyttelse eller dine rettigheder efter GDPR, kan du rette henvendelse til vores databeskyttelsesteam.
Mail:
Databeskyttelsesraadgiver@ds-sundhed.dk
Kontakt HR og Kommunikation
Mail:
human.resource@ds-sundhed.dk
kommunikation@ds-sundhed.dk
Praktisk info
Akut krisehjælp Hvis du har brug for akut psykologisk krisehjælp, kan du ringe til os hele døgnet. Du ringer til sundhedsteamet på telefon 7020 6121. Ringer du udenfor vores åbningstid, vil du via hovednummeret blive omstillet til vores akutte vagttelefon.
Der kan opstå ventetid på telefonen, når mange ringer ind samtidig. Det er typisk morgen/formiddag og i starten af ugen. Du kan altid benytte vores genkaldsfunktion. Så beholder du din plads i telefonkøen og bliver hurtigt kontaktet uden at behøve at vente i telefonen.
Al telefonisk kontakt med sundhedsteamet optages, indgående såvel som udgående. Disse optagelser benyttes til dokumentationsformål og visitering. Kun få betroede medarbejdere har adgang til disse optagelser, der løbende slettes og maksimalt gemmes i 6 måneder.