Ønsker du at anmelde en skade, kan du gøre det hele døgnet via Mit DSS.

Du logger ind på din personlige side på vores brugerportal Mit DS-Sundhed. Du kan logge ind med dit NemID eller med dit personlige brugernavn og adgangskode. Af sikkerhedsmæssige årsager anbefaler vi altid, at du anvender dit NemID.

Du kan logge ind med din tilknyttede e-mailadresse/brugernavn og adgangskode. Har du glemt din adgangskode, kan du via Glemt adgangskode? få tilsendt et link til et nyt kodeord.

Du kan også logge ind på din personlige side med dit NemID via Mit DS-Sundhed. Af sikkerhedsmæssige årsager anbefaler vi altid, at du anvender dit NemID. Hvis vi aldrig har modtaget din e-mailadresse ved oprettelse, så kan du kontakte vores Kunde- og Mæglerteam på +45 70 20 61 21.

Mit DS-Sundhed understøtter de mest gængse browsere, herunder:

Du kan få vist en oversigt over din tilmeldte familie ved at trykke på Min Familie – Klik for at vælge.

Dette kan være relevant, hvis du fx skal oprette en ny sag eller hente en betalingsgaranti for et af dine børn.

Du kan klikke på navnet af det familiemedlem, som du gerne vil tilgå.

Hvis et familiemedlem mangler på din oversigt, så kan du kontakte vores IT-team på support@primora-it.dk.

Du finder dine betalingsgarantier ved at trykke på Anmeldte sager & dokumenter.

Du skal klikke på bjælken for den sag, som du ønsker at hente betalingsgarantien fra.

Under Betalingsgarantier, skal du klikke på teksten af den betalingsgaranti, som du vil hente.

Vær opmærksom på:

Kun betalingsgarantier med dette ikon kan downloades som pdf-filer:

Tryk på Anmeldte sager & dokumenter

 

Klik hvor som helst på bjælken for den sag du ønsker at uploade filen til

 

Klik ”Vælg filer” for at uploade dokumenter til Dansk Sundhedssikring for den pågældende sag.

 

Når filerne er valgt klikkes ”Vedhæft dokumenter”; dette vedhæfter dokumenterne direkte til din sag, så de kan ses og gennemgås af DSS’ Sundhedsteam.

Vi har oplevet, at kunder typisk oplever denne fejl, hvis de har installeret browser-udvidelsen Grammarly, da denne konflikter med NemID.

Vi råder derfor til, at man følger disse instrukser for at slukke Grammarly for Mit DS-Sundhed: https://support.grammarly.com/hc/en-us/articles/115000091612-Disable-the-Grammarly-extension-on-one-or-more-websites

Bemærk, at dette ikke påvirker Grammarly på andre sider end Mit DS-Sundhed.dk, så man slipper for at skulle tænde/slukke for Grammarly, hver gang man skal benytte vores portal.

Hvis du oplever andre tekniske fejl, kan du kontakte vores IT-support på e-mailadressen support@primora-it.dk.