Tekniske problemer med telefonsystemet

Vi oplever i øjeblikket sporadiske tekniske problemer med vores telefonsystem.

Man kan opleve at opkaldet ikke kan gennemføres, og må forsøge igen.

Vores leverandør arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi henviser derfor til I benytter MitDss, hvor det er muligt at oprette sager, downloade betalingsgarantier mm.

Sundhedsrapporten

Vores tilgang til sundhedsområdet er fakta og evidensbaseret. Indsamling og brug af data er et centralt fundament for vores håndtering og navigation.

De registreringer, der sker i hvert enkelte sagsflow, bliver samlet til brugbar viden for virksomheden. Hvor mange skader har der været det seneste år? Er det fysiske eller psykiske skader? Hvordan ser virksomhedens samlede skader ud sammenlignet med tidligere år eller sammenlignet med andre virksomheder?

Vi indsamler også løbende tilfredshedstal på vores egen indledende kundehåndtering, ligesom vi beder vores kunder evaluere de videre forløb, som vi igangsætter. På den måde kan vi dokumentere tilfredsheden med vores service og ydelser.

Disse data indgår alle i Sundhedsrapporten og muliggør, at vi identificerer tendenser på virksomhedsniveau eller på tværs af skadestyper, der oftest vil være usynlige for den enkelte virksomhedskunde.

Med udgangspunkt i data tilbyder vi os som sparringspartner for virksomheden, og med skræddersyede anbefalinger til sundhedsindsatser kan vi tilføre en værdi, der kan handles på.

Vil du vide mere om vores Sundhedsrapport så kontakt vores Salgsteam på:
salg@ds-sundhed.dk