• da
  • en

Anmeld din skade

Anmeld online hele døgnet
Du kan hurtigt og sikkert udfylde en online skadesanmeldelse via din personlige profil på Mit DS-Sundhed. De anmeldte sager behandles hurtigt og i de fleste tilfælde dag til dag.
Ved skriftlig kontakt der involverer personoplysninger, både ved skadesanmeldelse og om en eksisterende sag, skal du benytte din personlige brugerprofil på Mit DS-Sundhed. Det er et krav for at vi kan overholde regler for sikker kommunikation ved behandling af følsomme oplysninger.

Ring til os
Ønsker du at anmelde en skade eller kontakte os om en eksisterende sag, kan du også kontakte sundhedsteamet telefonisk i tidsrummet 8 – 17 på hverdage på telefon 7020 6121.

Alle skader skal anmeldes og godkendes før behandling. Vi dækker kun omkostninger, der på forhånd er aftalt og godkendt af Dansk Sundhedssikring.

Akut krisehjælp
Hvis du har brug for akut psykologisk krisehjælp, kan du ringe til os hele døgnet. Du ringer til sundhedsteamet på telefon 7020 6121. Ringer du udenfor vores åbningstid, vil du via hovednummeret blive omstillet til vores akutte vagttelefon.

Ventetider
Der kan opstå ventetid på telefonen, når mange ringer ind samtidig. Det er typisk morgen/formiddag og i starten af ugen. Du kan altid benytte vores genkaldsfunktion. Så beholder du din plads i telefonkøen og bliver hurtigt kontaktet uden at behøve at vente i telefonen. Se de typiske tidspunkter hvor du kan forvente mest ventetid på telefonkøen nedenfor:

Optagelse af samtaler
Al telefonisk kontakt med sundhedsteamet optages, indgående såvel som udgående. Disse optagelser benyttes til kvalitetssikring, uddannelse og dokumentation. Kun få betroede medarbejdere har adgang til disse optagelser, der løbende slettes, og maksimalt gemmes i 24 måneder.