Kundetilfredshed

Vi lytter til kunderne

I Dansk Sundhedssikring tror vi på den tætte og løbende dialog med vores omverden – det er den vi lever af! Når forsikringstagere gør brug af deres sundhedsforsikring (brugerne), laver vi derfor kundetilfredshedsundersøgelser. Vi kontakter brugerne umiddelbart efter deres henvendelse til sundhedstemet om en skadesanmeldelse, og igen når behandlingen / undersøgelsen / operationen er færdig, eller tæt ved.

Sådan gør vi – Ved sagsoprettelse modtager vi brugerens email og til den sender vi et link til et online spørgeskema. Vi spørger ind til en række emneområder i form af udsagn, og beder brugerne om forholde sig til disse ved brug af 5 pkt. Skalaer (enighed / tilfredshed). Der er også mulighed for åbne svar.
Vores erfaring siden 2013 er at tæt på halvdelen af dem vi kontakter, gerne vil i dialog med os.

Vi sætter pris på de positive såvel som de negative tilbagemeldinger, og benytter dem løbende til at justere sagsgange, vælge de bedste behandlere m.v.

Se resultaterne for seneste kvartal her!