Data

Vores tilgang til sundhedsområdet er fakta og evidensbaseret, og indsamling og brug af data er et centralt fundament for vores håndtering og navigation.

Vi indsamler løbende tilfredshedstal på vores egen indledende kundehåndtering, ligesom vi beder vores kunder evaluere de videre forløb vi igangsætter. Disse data benyttes bl.a. til at udvælge de behandlere, offentlige og private hospitaler m.v. vores kunder vurderer som de bedste. Behandlere/hospitalers egne tilfredshedsundersøgelser indgår naturligvis også i vores samlede vurderinger. Vi er kort sagt eksperterne der screener og validerer på kundernes vegne.

Vores egne registreringer af skader benyttes til at justere sagsgange og identificere tendenser på virksomhedsniveau eller på tværs af skadestyper, der oftest vil være usynlige for den enkelte virksomhedskunde. Vi tilbyder os derved som sparingspartner for virksomheden og kan tilføre en værdi der kan handles på.

Skal vi dele med dig? Vi kan levere segmenteret kundetilfredshed og skadesrapporter, og vi kan I samarbejde udvikle den rapportering, der bedst passer til behovet i din virksomhed.