• da
  • en

Anmeld din skade

Sådan gør du

Anmeld online hele døgnet
Du kan hurtigt og sikkert udfylde en online skadesanmeldelse via din personlige profil på Mit DS-Sundhed. De anmeldte sager behandles hurtigt og i de fleste tilfælde dag til dag.

Hvis din henvendelse drejer sig om en eksisterende sag, kan du kontakte sundhedsteamet telefonisk i tidsrummet 8-17 på hverdage.

Alle skader skal anmeldes og godkendes før behandling. Vi dækker kun omkostninger, der på forhånd er aftalt og godkendt af Dansk Sundhedssikring.

Akut krisehjælp
Hvis du har brug for akut psykologisk krisehjælp, kan du ringe til os hele døgnet. Du ringer til sundhedsteamet på telefon 7020 6121. Ringer du udenfor vores åbningstid, vil du via hovednummeret blive omstillet til vores akutte vagttelefon.

Ventetider
Der kan opstå ventetid på telefonen, når mange ringer ind samtidig. Det er typisk morgen/formiddag og i starten af ugen. Du kan altid benytte vores genkaldsfunktion. Så beholder du din plads i telefonkøen, og bliver hurtigt kontaktet, uden at behøve at vente i telefonen. Se de typiske tidspunkter hvor du kan forvente mest ventetid på telefonkøen nedenfor:

Optagelse af samtaler
Al telefonisk kontakt med Dansk Sundhedssikring optages, indgående såvel som udgående. Disse optagelser benyttes til kvalitetssikring, uddannelse og dokumentation. Kun få betroede medarbejdere har adgang til disse optagelser, der løbende slettes, og maksimalt gemmes i 24 måneder.