Kontakt

Før du kontakter vores sundhedsteam eller kundeteam, kan du med fordel se om dit spørgsmål skulle være besvaret i vores FAQ (ofte stillede spørgsmål).

Sundhedsteamet

Ved anmeldelse af skade/lidelse, sundhedsfaglig rådgivning, dækning og igangværende sager. Vores sygeplejersker sidder klar på telefonen alle årets dage i tidsrummet 8-17. Døgnåben service ved akut psykologisk krisehjælp.

Du har også mulighed for at anmelde en skade online (kun ved anmeldelse af nye skader) via Mit DS-Sundhed.

Bemærk at skader ikke kan anmeldes via e-mail.

Telefon: 7020 6121
Fax: 8832 6468
E-mail: sundhedsteam@ds-sundhed.dk

Kundeteamet

Ved spørgsmål til forsikringen, herunder spørgsmål om tilmelding, opsigelse, police, priser, forsikringsaftaler, login, mv.
Åben alle hverdage 9-16

E-mail: sundhedsforsikring@ds-sundhed.dk
Telefon: 7020 6121



Regninger

Ved spørgsmål til regninger, indsendelse af regninger og bilag, refusion af udgifter mv.
Åben alle hverdage 9-16
Behandlere kan med fordel benytte vores GLN faktureringsmulighed for hurtigere ekspedition – Se hvordan her!

E-mail for forsikrede med udlæg til refusion: refusion@ds-sundhed.dk
E-mail for behandlere med regninger til betaling: regninger@ds-sundhed.dk
Telefon: 7020 6121
Fax: 8832 6468

Salg

Ved spørgsmål om salg, udvikling af nye salgskanaler mv.

E-mail: salg@ds-sundhed.dk



Klage

Ved utilfredshed med et konkret sagsforløb. Klagen behandles af den ansvarlige leder for kundeklager og kvalitetsspørgsmål.

E-mail: klage@ds-sundhed.dk


Optagelse af samtaler
Al telefonisk kontakt med Dansk Sundhedssikring optages, indgående såvel som udgående. Disse optagelser benyttes til kvalitetssikring, uddannelse og dokumentation. Kun få betroede medarbejdere har adgang til disse optagelser, der løbende slettes, og maksimalt gemmes i 24 måneder.