• da
  • en

Kontakt

Før du kontakter vores sundhedsteam eller kundeteam, kan du med fordel se om dit spørgsmål skulle være besvaret i vores FAQ (ofte stillede spørgsmål).

Sundhedsteamet

Ønsker du at anmelde en skade, kan du gøre det hele døgnet via Mit DS-Sundhed. Anmeldte sager behandles hurtigt og i de fleste tilfælde dag til dag.

Har du spørgsmål til din sundhedsforsikring, eller drejer din henvendelse sig om en eksisterende sag, kan du kontakte vores sundhedsteam telefonisk alle hverdage i tidsrummet 8-17 samt i weekender og helligdage i tidsrummet 9-12. Ved akut krisehjælp, har vi døgnåben telefonisk service. Ringer du udenfor vores åbningstid, vil du via hovednummeret blive omstillet til vores akutte vagttelefon

Bemærk, at du ikke kan anmelde en skade via e-mail.

Telefon: 7020 6121
Fax: 8832 6468
E-mail: sundhedsteam@ds-sundhed.dk

Kundeteamet

Ved spørgsmål til forsikringen, herunder spørgsmål om tilmelding, opsigelse, police, priser, forsikringsaftaler, login, mv.
Åben alle hverdage 9-16

E-mail: sundhedsforsikring@ds-sundhed.dk
Telefon: 7020 6121



Regninger

Ved spørgsmål til regninger, indsendelse af regninger og bilag, refusion af udgifter mv.
Åben alle hverdage 9-16
Behandlere kan med fordel benytte vores GLN faktureringsmulighed for hurtigere ekspedition – Se hvordan her!

E-mail for forsikrede med udlæg til refusion: refusion@ds-sundhed.dk
E-mail for behandlere med regninger til betaling: regninger@ds-sundhed.dk
Telefon: 7020 6121
Fax: 8832 6468

IT

Ved tekniske udfordringer med vores online løsninger såsom Mit Ds-sundhed og Virksomhedsportalen, kontakt vores IT afdeling direkte på mail.

Email: support@primora-it.dk



Salg

Ved spørgsmål om salg, udvikling af nye salgskanaler mv.

E-mail: salg@ds-sundhed.dk

Klage

Ved utilfredshed med et konkret sagsforløb. Klagen behandles af den ansvarlige leder for kundeklager og kvalitetsspørgsmål.

E-mail: klage@ds-sundhed.dk



DPO

For spørgsmål om dine databeskyttelsesrettigheder og begæring om indsigt m.m. Vores Databeskyttelsesrådgivning og service håndteres af Advokatfirma Bech-Bruun der kan kontaktes på hverdage mellem kl. 9-16.

E-mail: dpo.dss@bechbruun.com
Telefon: 7227 3002
Sikker beskedfunktion: https://dpo.bechbruun.com/dss


Optagelse af samtaler
Al telefonisk kontakt med Dansk Sundhedssikring optages, indgående såvel som udgående. Disse optagelser benyttes til kvalitetssikring, uddannelse og dokumentation. Kun få betroede medarbejdere har adgang til disse optagelser, der løbende slettes, og maksimalt gemmes i 24 måneder.