Kontakt

Før du kontakter vores sundhedsteam eller kundeteam, kan du med fordel se om dit spørgsmål skulle være besvaret i vores FAQ (ofte stillede spørgsmål).

Sundhedsteamet

Ved anmeldelse af skade/lidelse, sundhedsfaglig rådgivning, dækning og igangværende sager. Vores sygeplejersker sidder klar på telefonen alle årets dage i tidsrummet 8-17. Døgnåben service ved akut psykologisk krisehjælp.

Du har også mulighed for at anmelde en skade online (kun ved anmeldelse af nye skader) via Mit DS-Sundhed.

Bemærk at skader ikke kan anmeldes via e-mail.

Telefon: 7020 6121
Fax: 8832 6468
E-mail: sundhedsteam@ds-sundhed.dk

Kundeteamet

Ved spørgsmål til forsikringen, herunder spørgsmål om tilmelding, opsigelse, police, priser, forsikringsaftaler, login, mv.
Åben alle hverdage 9-16

E-mail: sundhedsforsikring@ds-sundhed.dk
Telefon: 7020 6121



Regninger

Ved spørgsmål til regninger, indsendelse af regninger og bilag, refusion af udgifter mv.
Åben alle hverdage 9-16
Behandlere kan med fordel benytte vores GLN faktureringsmulighed for hurtigere ekspedition – Se hvordan her!

E-mail for forsikrede med udlæg til refusion: refusion@ds-sundhed.dk
E-mail for behandlere med regninger til betaling: regninger@ds-sundhed.dk
Telefon: 7020 6121
Fax: 8832 6468

Salg

Ved spørgsmål om salg, udvikling af nye salgskanaler mv.

E-mail: salg@ds-sundhed.dk



Klage

Ved utilfredshed med et konkret sagsforløb. Klagen behandles af den ansvarlige leder for kundeklager og kvalitetsspørgsmål.

E-mail: klage@ds-sundhed.dk